"Proiectul Salvaţi Copiii de Abandon şi Neintegrare are ca obiectiv general prevenirea şi diminuarea abandonului şcolar prin acţiuni de susţinere şi formare a persoanelor implicate în proces: elevi, părinţi, cadre didactice, comunitate, prin identificarea permanentă de noi şanse."
Stabileşte, coordonează şi antrenează resursele umane interne şi externe. Participă la elaborarea strategiei, a metodelor, procedeelor şi instrumentelor de lucru, la justificarea argumentată a bugetului şi avizarea direcţiilor componentelor de utilizare a acestuia, la realizarea planurilor de activitate. Atribuie responsabilităţi membrilor echipei. Solicită raportările pentru fiecare activitate. Prezintă periodic stadiul acţiunilor, direcţiilor şi rezultatele dobândite. Reprezintă liantul permanent între membrii echipei. Garantează transparenţa informaţiei.
Oana Beldianu Manager adjunct de proiect/ Responsabil resurse umane
Asistă managerul de proiect în realizarea tuturor activităţilor proiectului. Asigură managementul resurselor umane ale proiectului. Coordonează planificarea operaţională a activităţilor. Organizează întâlniri de lucru. Realizează raportările narative şi financiare.
Gabriela Cernenco Responsabil financiar
Asigură consultanţă şi servicii financiare în implementarea proiectului. Răspunde de corecta utilizare a fondurilor publice. Participă la redactarea rapoartelor financiare periodice şi finale.
Adriana Docan Consilier juridic
Asigură consultanţă şi servicii juridice în implementarea proiectului.
Alina Vornicu Responsabil Informare şi Publicitate
Realizează activităţi de promovare. Asigură vizibilitatea proiectului, respectând prevederile Manualului de Identitate Vizuală. Menţine relaţia cu partenerul transnaţional.
Organizează activităţile proiectului. Colaborează cu responsabilul de resurse umane şi managerul de proiect la implementarea activităţilor. Participă la elaborarea raportărilor narative şi financiare.
Silviu Tiţa Responsabil logistică
Organizează activităţile de achiziţii în colaborare directă cu serviciul de specialitate de la nivelul instituţiei solicitante, în acord cu legislaţia specifică. Responsabil de raportările periodice şi finale în colaborare cu partenerii din proiect. Participă la organizarea întâlnirilor şi sesiunilor de formare.
Experţi pe termen lung UAIC
Ana Constantin Carmen Creţu Constantin Cucoş Niculina Gheorghiţă Loredana Gherasim Gianina Masari Cristina Neamţu
Participă la implementarea proiectului în toate dimensiunile sale pornind de la construcţia şi validarea strategiilor, a metodelor şi instrumentelor de cercetare - transversală şi longitudinală, naţională şi transnaţională - ale fenomenului de abandon şcolar, până la identificarea mijloacelor/acţiunilor de diminuare şi prevenire.
Se implică în stabilirea direcţiilor de acţiune pentru experţii pe termen scurt şi coordonează activităţile specifice.
Multiplică rezultatele în vederea continuării/generalizării efectelor.
Participă la realizarea manualelor de bune practici.
Expert pe termen lung VIA University College
Per Fischer Nielsen
Participă la implementarea proiectului în toate dimensiunile sale pornind de la construcţia şi validarea strategiilor, a metodelor şi instrumentelor de cercetare - transversală şi longitudinală, naţională şi transnaţională - ale fenomenului de abandon şcolar, până la identificarea mijloacelor/acţiunilor de diminuare şi prevenire.
Se implică în stabilirea direcţiilor de acţiune pentru experţii pe termen scurt şi coordonează activităţile specifice la nivelul VIA.
Multiplică rezultatele în vederea continuării/generalizării efectelor.
Participă la realizarea manualelor de bune practici.
Experţi pe termen lung din Inspectoratele Şcolare partenere
Iaşi
Iulian Cristea Genoveva Farcaş Camelia Gavrilă Elena Motaş Liliana Romaniuc
Botoşani
Horia Alexandru Sorin Negrescu Rodica Roşca
Vaslui
Smărăndiţa Ignat Landiana Mihnevici
Maramureş
Maria Câmpan Mariana Pop
Mureş
Felicia Stela Ionescu Gabriela Ruţă
Brăila
Mirela Radu Mihaela Daniela Turcu
Participă la implementarea proiectului în toate dimensiunile sale pornind de la construcţia şi validarea strategiilor, a metodelor şi instrumentelor de cercetare - transversală şi longitudinală, naţională şi transnaţională - ale fenomenului de abandon şcolar, până la identificarea mijloacelor/acţiunilor de diminuare şi prevenire.
Se implică în stabilirea direcţiilor de acţiune pentru experţii pe termen scurt şi coordonează activităţile specifice la nivel de ISJ.
Multiplică rezultatele în vederea continuării/generalizării efectelor.
Participă la realizarea manualelor de bune practici.